Torsdag

Ahh va skönt det var att sova i sin egna säng i natt..men satans perkule vilka sparkar jag fått av August då han behagat att ligga skavfötters med mig..

Vi har spelat minigolf idag..och nej jag vann så klart inte...men kul hade vi och regn slapp vi... :)

Var även ner på stan en sväng och köpte hårfärg till Amanda...hon har tjatat länge nu om att hon vill färga det...helst svart men nähej du det blir det inte frågan om..moccabrunt kunde jag sträcka mig till...det blev riktigt bra faktiskt...rödlätt som hon är i vanliga fall så blev hon nu kastanjefärgad..snyggt! :) Medans jag smetade håret med färg så gjorde godissuget sig påmint så jag satte Amanda och Emilia på att baka negerbollar...gooott..jag åt av smeten innan dem hann börja rulla dem så jag skulle va säker på att jag hann få nåt...haha



Amanda lyckades även fånga mig på bild..ursnyggt..nää..haha..men jag bjussar på det.. ;)


Nu ska jag lägga barnen i säng och sen plocka lite här..i morgon är det lön och jag har lovat barnen att gå ner på stan en sväng så dem får shoppa lite kläder och även äta en god restauranglunch innan det är dax för dem att åka till sin far..en hel vecka ska dem vara hos honom...är varken jag eller dem vana vid med tanke på att dem bor hos mig för jämnan..men jag börjar ju jobba på måndag igen så jag får nog andra saker att tänka på...antar att det blir långa jobbardagar för mig...huaa..vart fan tog semestern vägen nånstans?? Allvarligt...var det inte i fredags jag gick på semester?? haha helt otroligt vad fort dessa dagar har gått..men jobbar två veckor o är ledig sen igen så det ska bli ruskigt skönt!! :)

Nä nu har jag ej tid att sitta här mer...hejsvejs så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var ju en fin färg det där. Svart hade kanske blivit mindre bra :D

2009-07-23 @ 21:40:46
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Frida

va fin hon blev:)

2009-07-24 @ 06:12:57
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: åse

hon vart jätte fin i håret!=)

2009-07-24 @ 13:34:04
URL: http://lovasmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0