Tattarsläkte Nr 1!!

Det har verkligen gått i ett idag...Amanda var med mig till jobbet i morse men efter 3 tmmar fick jag lov att skjutsa hem henne för hon tyckte att jag var sååå tråkig när jag bara pratade i telefon...för prata i telefon är just vad jag gjort idag...

Väl hemma och nedsjunken i soffan så ringer Emilia o vill ha med oss till Holmen så det var bara att släpa sig ut...men jisses vilken energi jag fick...vi badade..fiskade...kastade frispee...lekte kurragömma....hoppade hopprep...jagade olydiga barn...stod på huvudet..fast inte jag... ;P haha

Av fyra barn så blev typ inte nån bra på fotot nedan..en vägrade att ens titta mot kameran...en surar... två gör fula grimaser..och dem hörs när vi är i farten!! men söta är dem ändå Fridas o mina taikon-ungar ;P hahaha ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha, jo.. nog hörs vi allt:P

2009-07-04 @ 08:26:50
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0