Söndag

Redan i morse kände jag att den här dagen skulle bli bra...vaknade till vid 8-tiden o märkte att det var alldeles tyst hemma..barnen sov fortfarande..kors i taket...så jag somnade om...o gick inte upp förrän klockan nästan visade 10....fast då hade visserligen barnen legat o myst hos mig en stund.. :)

Fick erbjudande av Familjen Hast att hänga med och fiska och eftersom jag är totalt analfabet på det där med fiske och aldrig brukar åka o fiska med mina barn som tycker sånt är skitkul så tog vi så klart chansen och följde med! Så hela dagen fiskade vi o fikade o grillade korv i ett väder som var ena stunden varmt och andra stunden kallt...några fiskar lyckades vi faktiskt att få men vi lämnar det där med storleken o sorten så länge..har hört att brax inte smakar så gott... höhö :)

Väl hemma blev det dax för middag och jag hade turen att slippa tvättvikningen som jag hade tänkt att ta efteråt för Therese kom med det förträffliga förslaget att vi skulle ta oss en kvällspromenix..såå skönt var det...kan dock inte förstå varför jag inte gör det oftare...slö är nog mitt mellannamn...men men...jag ska nog försöka att ta o ändra på det...på sommarhalvåret måste det ju va alldeles perfekt att komma igång med promenader...o har man trevligt sällskap så blir det ju ännu bättre! :)

Så nu sitter jag här framför datorn denna sena timme o äter...chips o dipp..hahaha ja ja ja...jag har semester då får man unna sig göttiga saker trots att det inte är lördag :) men nu börjar det bli dax att borsta gaddarna o hoppa i säng..inte för att jag har nån tid att passa i morgon bitti men vill ju inte va trött o sova bort min första semesterdag.. ;P

Bjussar på några foton från dagens bravader :)












Puss o sov gott!!
Tjing på er <3


Kommentarer
Postat av: Micke

Åååå knapprulle, vem har inte börjat med sån?

2009-07-05 @ 23:07:34
Postat av: Therese

Åååå va nice ;)

2009-07-06 @ 09:34:41
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Marie

Sv; Hm knapprulle..jag fattar nada...va är det för fel på gamla hederliga metspön liksom?? :) haha

2009-07-06 @ 18:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0