Slut för idag tack för idag

Har sjungit singstar med syster och haft ylande ungar i hasorna...fick gott betyg av Martin när han knackade på sin mor o sa "mamma...du är dåliiig..Marie är myycket bättre.." haha så kan det gå... ;)

Har även provsmakat två nya sorters cider (nya för mig alltså) men kan konstatera att cider inte är min grej riktigt...men kräftor är min grej..delade ett paket med Susanne och jag hann sno åt mig sista kräftan.. :P

Amanda har ramlat i brännässlor så jag fick smörja in benen med antikli/svidande salva..är hon inte lik sin mor så säg..haha...förra helgen var det ju jag som doppade ansiktet i en hög nässlor....så jag vet hur illa sånt känns liksom.. :(

Ska nu slänga barn i säng och direkt efter kommer nog även jag...trött som en jag-vet-inte-vad...i morgon blir en sola och bada i pina colada dag..fast utan pina coladan dårå...ska även försöka hinna hälsa på en gammal kompis/släkting..var tusen år sen jag träffade henne nu så det börjar liksom bli dax :)

Sov så gott!!

Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0