Nu är det bestämt!!

Nu har jag enats med mig själv och tagit ett beslut..fick samtal idag ang längenheten att den är min om jag vill ha den...och jag sa jaaaa!! :) Så får se om det bär av i september eller oktober..inte jag som bestämmer det...hoppas september :) Amanda är helt överlycklig över att hon äntligen ska få ett eget rum... :)

Men...

..glädjen varade inte särskilt länge eftersom jag ställde mig o diskade direkt efteråt o ett glas kraschade i min hand..och jag inte bara skar mig utan det åkte av en bit av handen som hamnade i glaset...YAMMI!! Så nu sitter jag här och tycker synd om mig själv..och det hoppas jag att även ni gör! ;P




Fan jag vill börja packa NUUU..men det kan jag ju inte göra 2-3 månader i förväg..haha


Kommentarer
Postat av: Frida

iiissch, såg ont ut!

2009-07-14 @ 21:23:18
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0