Nothing special

Har idag varit en lugn idag....åter igen....börjar bli rätt trist faktiskt....blir så in i vassen rastlös...vill hitta på nåt...men i morgon blir det tvätt o packdag för på fredag kommer världens bästa Nicke upp fr Åkersberga bara för att hämta mig o barnen för att köra oss ner igen så vi får komma till systeryster o terra lite :D Sen ska vi ju hem igen om några dar....stackars Nickepicke som verkligen äälskar när vi kommer på besök..tattarfamiljen No1 liksom... haha :)

En besiktningsgubbe kom på besök idag för att syna min lägenhet..."ser bra ut här så jag skriver ok på protokollet" sa han efter ca 3 minuter utan att ens gått in i alla rum....sen gick han....jahopp så kan det gå liksom... =)

Var med Amanda och Isac ut och plockade lite grenar till Batman...men den där fågeln måste nog va världens otacksammaste..för hur jag än gör mig till så han ska få det gott o bra så ignorerar han dessa saker...nä han kan gott ha endast vatten o frön den dära saken...om jag skriver nån dag att jag ätit kycklingklubba så vet ni vart den var uppfödd nånstans ;P moahahahahaha 

Har varit en riktigt solig och skön dag idag...synd bara att man inte har någon bil så man kan ta sig till nåt bad....gick till bilen för att hämta en sak och såg att den badade i en stor oljepöl...väldigt lattjo....piss!!

Fick smaka goood äppelpaj hos grannen..börjar trivas bra hos dem...alltså inte HOS dem utan i deras hus liksom...haha..dem bor nämligen i samma hus som jag ska flytta till....och grannar som bjuder på äppelpaj är BRA grannar :) haha

I morgon ska jag gå och skriva nytt lägenhetskontrakt....vill vill vill flytta nuuuu nuuu nuuu!!! :)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i soffan och kolla färdigt på rysaren som jag två gånger tidigare försökt sett klart...filmer och böcker är inte riktigt min sak..har svårt att varva ner och bara försvinna in i deras värld när jag vet att det finns tusen andra saker som MÅSTE göras i hemmet....men idag blir det en filmkväll..så är det..orkar inget annat..

Om du vill ha måste du ge.
Vill du ha ett helt hjärta
så ge ett helt liv.

Tjoooflöjt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0