Nattuggla

Jisses va sent jag kom i säng i natt...kvällen blev inte riktigt som jag hade väntat mig...var riktigt besviken och ledsen på en viss person men inget som jag vill skriva om här..men kunde inte koppla bort hjärnan pga det så  halv ett tror jag klockan hann bli när jag drog täcket över mig....så är liiite trött idag...men det går bra ändå..solen skiner härligt där ute och idag slutar jag lite tidigare på jobbet så det ska bli skönt :)

Idag är den stora dagen...ska ut och övningsfiska ikväll..måste det inför den stora tävlingen...har ju fasen inte en aning om hur man tar upp en gädda... :P haha fick höra igår att det tippas att våra bravader kommer hamna på nätet efter tävlingen....hahaha hur menar dem nu egentligen?? ;P

Kossan.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0