Mitt i händelsenas centrum..fast borta i tankarna.. :S

Gck ifrån jobbet senare än vanligt idag...tog en tur på stan o kikade i affärena...passade på att ta det lugnt sista barnfria dagen...kom hem o satte mig vid datorn..vart annars...var så trött o hungrig så jag höll på att svimma...loggar in mig på Facebook..skriver status "ligger på soffan..död..stendöd.." tar en glutt på grannens status där det står att det varit rån på lidl...jag har lidl som granne typ....vaaafaaan jag hade ju precis då knallat förbi där....hade sett en polisbil köra in på deras parkering o tänkt  "hon måste övningskört för guud så jävla illa hon körde.." haha men inte tänkte jag på nåt mer inte...såg ingenting-..jag måste verkligen gått i min egen lilla värld..trött o död som jag var...

Avesta: Fick med sig dagskassan


Foto: Niklas Hagman
Uppdatering: Enligt uppgifter ska rånarna fått med sig dagskassan från platsen. Flera polispatruller söker nu efter de två gärningsmännen som ska ha varit beväpnade med en kniv och ett pistolliknande föremål.
Publicerad av
Uffe, 2009-07-30 19:30:52

Och där brukar jag låta min småparvlar gå själva o handla...ska aldrig skicka iväg dem till nån affär för att köpa mjölk!!

Har piggnat till lite nu medans jag stått i fönstret och på balkongen för att spana in poliserna med deras hundar..haha...har nog aldrig varit så mycket folk här på gården nån gång... ;)

Hoppas dem tar fast dem jävlarna! och att dem har gömt bytet i nån buske här som jag snubblar över när jag tar min promenix till jobbet morgon ;P fast inte så stor risk att jag snubblar över dem om dem ligger  i en buske iof...

Nu blir det middag,sega ostbågar o nagelmålning framför dumburken :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha ja då kan man snacka om att du gick i din egna lilla värl. Du knatar på där och runt hörnet pågår ett väpnat rån hahahahaha. Dig skulle inte jag vilja gå ut med en mörk kväll :D Tanken slog mig också, ditt skickar man småkotterna. Läskig tanke. Du kan ju låtsas att du genar mellan buskarna ;P

2009-07-30 @ 21:39:25
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0