Mer död än levande...

Mår fy fan idag..känns som en ångevält kört fram o tillbaka över mitt huvud..eller inte bara huvudet..benen är liksom fulla med blåmärken av nån jävla anledning...nej jag ramlade inte en enda gång igår..HALLÅ jag kan faktiskt uppföra mig..men jag vete fan varför dem är blåååååå!?!?!?!?! Hm,....tänk om jag har nån sjukdom...näää nu ska jag inte bli hypokondriker..kanske bara har väldigt lätt för att få blåmärken...?? Som August...hans ben var förra året oxå fulla med blåmärken så skolsköterskan ringde mig en dag på jobbet och ifrågasatte...vad glad man blir som förälder att få ett sådant samtal...men nej hon trodde inte att han var misshandlad (sa hon iaf) men hon var orolig att han hade någon form av blödarsjuka....hallååå hur orolig ville hon göra mig egentligen??? Så vi fick remiss till sjukan så han fick testa hur lång tid hans blod tog på sig att koagulera.....och allt var normalt. som tur var :) Så han och jag lider nog bara av att vi får LÄTT blåmärken..

Oj va jag svävade iväg med detta inlägg...från ångvält till blödarsjuka.....

Hade iaf skitroligt igår...blev ingen grillkväll för oss...hamnade på Kingen...var dåligt med folk när vi kom men efter ett tag var det fullsmockat...eller såg jag dubbelt möjligen? :P Dem spelade kass musik så dansade en halv dans typ...men hade skoj sällskap och lön har det ju varit så man hade ju råd att hänga i baren..höhö..säger hon som inte gjorde av med en krona på krogen igår..  :D Förresten fick jag en present igår kväll..ett halsband som jag använde som armband...snygg hand jag INTE fick på fotot..fingrarna krympte på längden men växte på bredden typ..haha...var inte första gången jag fick present på Kingen...en gång ropade dj´n på mig att jag skulle komma..så räckte han mig två cd-skivor..och ett telefonnummer...men skivorna är bra iaf... :P haha




Nä nu ska jag lägga mig o sova en stund och försöka bli människa igen...





 


Kommentarer
Postat av: åse

hihi gick förbi dig igår när du försökte hitta nycklarna i väskan o skulle in i porten =)=)

2009-07-26 @ 13:26:54
URL: http://lovasmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0