Happy wife, happy life

Tänk om den där satans prinsen kunde komma galopperandes på sin jäkla vita häst och göra mig lyckligast i hela världen nån gång...men det verkar ju inte bättre än att han har ramlat av hästen och slagit i skallen o ligger medvetslös nånstans och hästen sprang förmodligen hem till stallet igen..

Det stämmer ju så jäkla bra det där med att man får kyssa många fula grodor innan man hittar sin prins...men jag är less på det nu...ska strunta i allt som har med karlar att göra..less på att bara ge men aldrig få nåt tillbaka..nu ser jag bara fram emot flytten så barnen o jag kan boa in oss och göra myspys :) Så DET är vad jag ska koncentrera mig på en tid framöver!



Vi lever alla under samma himmel, men vi har inte alla samma horisont

zwani.com myspace graphic comments





God Natt Sov så Sött!







Kommentarer
Postat av: lina

Jag tror helt ärligt inte din prins kommer komma galopperande på vit häst



Nädu,han kommer vinande fram på en japansk sporthoj med en extrahjälm till dig,istället för blombukett och chokladpraliner:)

2009-07-31 @ 00:29:38
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0