Drömkarl...

Vilken dröm jag hade inatt....känslan i magen känns liksom fortfarande....att jag träffade min drömkarl..och jag var så klart hans drömtjej...det sa bara PANG...vi träffades via jobbet...jag var på kundbesök på hans företag....han var helt uundeeerbaaar...vilka ögon...åhh såna där man riktigt drunknar i....åhh honom vill jag ha!!! :P

Men så klart att ingen är perfekt...karln trampade omkring i svarta lackskor med ankelrem o höga klackar...men det gjorde mig tydligen ingenting...han var PERFEKT!! =) haha

Men som sagt..det var ju bara en dröm o lär väl så förbli..för mr perfect finns nog inte..."Det man hoppas på är bättre än det man finner" sa någon vis etiopier en gång i tiden ;)

Kan man liksom drömma om en person som inte finns?? Jag menar till utseendet...mig veteligen har jag aldrig sett honom i verkligheten men anser att han borde ju finnas någonstans på jorden...skumt sånt där tycker jag...

Dream on...


Kommentarer
Postat av: Therese

Drömmar är bra och jag vet att det finns en för alla det gäller bara att vara på rätt plats vid rätt tillfälle. Mr perfekt kommer stå där en dag. Kom ihåg att jag har sagt det ;) Jag hade också en dröm här om dagen. Jag var gravid och väntade nr 4. Inte konstigt att jag vaknade svettigt och svårt att andas :D Herregud

2009-07-23 @ 19:19:14
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0