What a day for a daydream

Jiiiisuuus va jag önskar att det vore helg nu....är så trött så jag tippar av stolen snart...just ja jag ligger ju i soffan så an bli svårt att tippa av....hur dagen har varit idag orkar jag inte ens tänka efter om o ännu mindre skriva om den....blev iaf utslängd på promenad på förmiddagen av min lagkapten ang den gångtävling vi har på jobbet...alla andra hade redan gått (i förra veckan haha jag är lite sen/lat dårå) så fick gå alldeles ensam jag min stackare...men shit vilken bra tid jag fick ;P

Har dammsugit o tvättat golv här ikväll..vilket verkligen behövdes...o ska ta o måla naglarna nu..sen blir det fanimej sängen...då blir det ju snart fortare morgon..o då är det fredag..o då är det snart helg..o då blir det mys..o det GILLAR vi!!!! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0