Vill inte meeeeeeeeer

Ännu en dag i hemmets lugna vrå...inte mycket man orkar göra..svetten sipprar fram vid minsta lilla ansträngning....luftrören är hemska...är jag den enda vuxen som får krupp (falsk)?? Trodde det var något som bara barn fick o som växte bort..men nää på mig har det då inte vuxit bort än...

Fick middagen serverad igår kväll....WOW det hände inte igår liksom ;P eller jo det gjorde det ju men innan det så var det kanske...5 år sen sist....

Barnen är ivägskickade till skolan så nu ska jag hoppa i säng igen....julfesten känns som att jag kommer få titta på foton för att se hur den var...fan oxå....vill ju inte missa den..men vad gör man när man är sjuk?? Jaja är ju några dagar kvar till fredag så återstår att se hur man mår då....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0