Värdelösa sjuka dag

Fyy faan va det här är trist o värdelöst....har idag tappat rösten o allt känns bara jättetungt o tjockt i bröstet....ont som fan gör det när jag sväljer oxå...gaaaaaaaahh gör mig frisk nu!!!!

Jag satte Magnus på att göra fläskpannkaka till middag o den blev så god så det blev fasen inget över så jag kan få lite lunch i morgon..nähepp...

Det är mycket gnäll nu om dagarna...men livet mitt är som det är för tillfället....sjukt, ont o eländigt...måtte det bli bättre snart..och det FORT!!!!!

Nu ska vi slå på en film...och som vanligt så somnar jag nog efter nån halvtimme....har ca tio filmer som jag inte sett slutet på för att jag blitt så trötter..... :S haha


Kommentarer
Postat av: Therese

Krya på dig säger jag!!! Synd att ligga hemma och vara sjuk nu när det är minusgrader och sol!! Kram

2009-12-02 @ 08:18:27
URL: http://tesss74.blogspot.com
Postat av: Marlene

Jobbigt att vara så sjuk. Kanske borde du uppsöka läkare, du kanske behöver penicillin.

Fläskpannkaka blev det hos oss oxå i går, lustigt!



Krya på er!

Kram,

Marlene

2009-12-02 @ 09:32:16
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0