Tiga är guld..??

Ja god morgon igen dårå...nyss uppstigen (från de döda kan man tro.. ;) ) från sängen...jisses...sov från kl ni till nästan halv ett....det var skönt..men nu sitter man här alldeles nyvaken o näst intill illamående istället....jag avskyr att sova på dagen!

Jag pratade med vårdcentralen i morse...dem ville inte att jag skulle komma dit...IFALL jag har svinsjukan....dem skrev ut hosmedicin och gav mig pratförbud....buuääääää...hur ska det gå???? Vet några här hemma som tycker det är hur skönt som helst.. ;P


Tur man får skriva av sig när man inte får prata!!!



Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag trodde det var bra om man kom in och dom kunde ta prover så man kan konstatera om det är svinis, kan ju vara bra att veta, eller...

2009-12-02 @ 13:52:04
URL: http://marlene72.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag håller med tidigare inlägg, mörkertalet måste ju vara skitstort eftersom INGEN får ju komma in och ta provet!!!

2009-12-02 @ 18:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0