Nu e re jul igen...

Julgranen är klädd o glöggen halvt uppdrucken..men det är faktiskt nånting som fattas...STJÄRNAN som ska sitta i granens topp är borta...spårlöst försvunnen...har letat överallt men kan inte hitta den...så måste iväg i morgon o leta efter en ny att köpa...

Har ikväll varit ute o halkat med bilen för att hämta lax som jag beställt vi Amandas klass...mums va sugen jag blev på laxmacka... :P men får snällt hålla mig några dagar innan den öppnas...

Dagen hár i övrigt bara bestått av möten...vanliga möten o videomöten...hade ett riktigt bra möte idag..jag är laddad till max nu :D

Nej fasen jag orkar inte skriva mer...är så trött så somnar snart stående...nu blir det sängen o ber kvällsbönen om att snöhelvetet upphör omedelbart!! IIISCH!!!! var förjävla halt idag när jag skulle ta mig hem från jobbet....o så vill jag inte ha det i morrn igen...

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Marlene

Det där med fika i värmen lockar mest. Barnen kan väl åka pulka själva...haha



Kram

2009-12-15 @ 23:40:02
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0