Mellandagssvammel

Ahhh vilken skön känsla det är att man får vara ledig dessa mellandagar...var många år sen man sist unnade sig det....

Så vad händer en sådan här dag idag då kan man ju undra....igår kväll åkte jag från Västerås till Systeryster för att lämna tillbaka bilen jag fått låna...slaggade över och frös som en hund hela natten..vaknade med en son bredvid mig som hade det värsta tänkbara humöret någonsin..vem fan har han ärvt det humöret ifrån kan man ju undra ;P Har äntligen (Efter två timmars kämpande..) fått i honom lite frukost så nu kanske det blir bättre...

Susanne har åkt till frissan så jag blev ensam kvar med tre odrägliga ungar...jag tror bannemig dem börjar gå varann på nerverna här för dem har bråkat med varann hela morgonen...

Får se om vi lyckas kunna köra med min bil idag...då bär det av till Västerås i så fall...det är ju nämre dit än hem så man kanske vågar åka med bilen dit även om den inte är helt okej tänkte jag...

Nu ska jag o Amanda inta Singstaret...måste bara sjunga upp lite först :P




Kommentarer
Postat av: Marlene

Låter som en underbar morgon... ;)

Izabelle vill förresten bjuda Amanda på hennes kalas 9 januari, tror du hon vill komma?



Kram

2009-12-28 @ 10:23:07
URL: http://marlene72.blogg.se/
Postat av: therese

Drygt med sura barn, ge bort dom i en sen julklapp till nån hahaha. Nä då skoja bara, men jag vet hur det är när dom har lekt för mycket och är trötta.

Singstar är ju i alla fall typ det roligast som finns :-) Kram

2009-12-28 @ 11:04:18
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0