Kort resumé

Blev en tidigt hemfärd i morse från Västerås så tröttheten börjar göra sig påmind o sängen lockar massor just nu..dagen har varit minst sagt hektisk med sälj/kundmöten som avslutades med massa god mat o ett stort fettigt wienerbröd så sen satt ju jag o var spyfärdig resten av dagen.. :/

Kvällen till ära så har vi hunnit med lite pepparkaksbak :)



August läkare får en eloge av mig som ikväll ringde och frågade hur han mådde med sitt sönderslagna finger....vi har tvättat det ikväll o pressat ut en massa blod ur det...fy fan va äckligt....jag måste erkänna att jag bad August trycka ut det själv för jag tycker det är så jäkla snuskigt!!! Om fingret inte blir bättre inom någon dag med pencillinet han fått så måste dem dra bort nageln..o det hoppas vi slippa...var en skakig hysterisk liten kille vi hade med att göra i fredags när dem var tvungen att snitta fingret... :(



Amanda checkade lekparken i Västerås



Vem vill sitta o glo på en dataskärm dagarna i ända när dessa finingar sitter bara några centimeter därifrån o man kan titta på dem istället...?? ;P



Nu studs i säng...GOD NATT!! :)


Kommentarer
Postat av: Marlene

Riktiga finingar alla tre :D

Kramisar

2009-12-15 @ 09:02:21
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0