Julmys i överflöd

Ligger överjäst av julmat i soffan..har varit en hur-bra-som-helst-dag idag...med förväntansfulla barn, massa god mat, ett överflöd av julklappar och en hel del skratt...

Dagen började med att August kom till min säng vid sjutiden i morse o la sig bredvid mig..men han kunde inte somna om utan låg bara o vred o vände på sig...jag frågade "såg du något på din dörr?" och han svarade "jaa jag kände att det låg två paket i julstrumpan" haha sötisen vågade inte ta dem... :)

Har varit i Sthlm o firat mamsen som fyller år idag...sen på kvällen när jag sagt hej då till barnen som ska bo hos min kära syster i några dagar och skulle åka till Västerås så började bilfanskapet strula...det luktade skapligt bränt om bromsarna o bror min förbjöd mig att åka iväg med bilen...men som tur är så fick jag låna en bil så en timme efter planerna så dök jag upp i Västerås...där blev det mer julklappsöppning :D

Nu ska jag fortsätta kolla "Ogifta par" o sen tror jag att jag ska "låna" Magnus nya sköna kudde o gå o sova....i morgon är det soovmooorgooon...på riktigt!! :P

Hoppas ni har haft en minst lika bra Jul som jag!!

Kraaam!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0