Happiness

Satt på sjukan halva förmiddagen med August som bankat sig på fingret i helgen med en hammare...blev skickade till röntgen..sen fick vi åka till jobb o skola...läkaren skulle ringa oss om det visade någon fraktur...vid 16-tiden missade jag ett telefonsamtal från vårdcentralen...daaaaaaaaaaahhh vid den tiden kan man ju liksom inte ringa tillbaka dit...får väl vänta till i morgon.... :(

Blev vaccinerad mot svininfluensan idag...fick sällis av snälla Frida in i rummet...hon var först...satt stencool i stolen medans dem tryckte in sprutan i armen på henne...sen blidde det min tur...då kunde hon inte hålla sig från skratt när jag började med mina "aj aj aj-det är läskigt"-grimaser...o då kunde ju givetvis inte jag heller hålla mig så började fnissa så jag kunde ju fan inte sitta still....men sprutan fick jag... =)


Måste ringa hyresvärden i morgon....dem var hit idag för att sätta upp köksskåpsluckan som jag fick i huvudet härom kvällen..bara det att dem har ju fan spräckt den...o med tanke på hur mycket jag blev ersättningsskyldig för den förra lägenheten så tänker jag inte låta dem få nöjet att suga ut en krona till av mig..o allra helst inte för nåt som jag INTE har gjort..så det ska dem få komma o fixa till...och det nu med detsamma :P

Nä nu ska jag dammsuga inne i de nya garderberna jag fick idag...tjoohooo äntligen lite utrymme att lägga mina kläder i... :D Tycker inte att jag har några kläder alls men ändå ligger dem fan överallt o inte går det att stänga garderobsdörrarna heller...nää tur jag fick ett par extra att packa in i ;P






Kommentarer
Postat av: Frida

haha, försökte vara stencool illafall;P

2009-12-07 @ 20:49:53
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Marlene

Jag fick oxå flunsasprutan...hua, hatar sprutor, men det gick bra och nu känner jag inget av den alls...Hoppas du är piggare nu.



Kram

2009-12-07 @ 21:45:33
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0