Endast tomten är vaken..

Nyss uppstigen (från dem döda...?) o sitter i soffan o kikar på nyhetsmorgon...Magnus hörs snarka inne i sovrummet..trots att dörrar är stängda...jäkla sjusovare...säger hon som sov till halv tolv igår förmiddag... ;P haha

Ska börja göra lite frulle...är hungrig....fasen jag är konstant hungrig nu för tiden...måste vänja mig av med den här dåliga ovanan...äter alldeles för mycket i jämförelse med vad jag gjorde för bara några månader sen...kanske det är dags att få tillbaka mina tabletter igen som dämpar hungern...dem hjälpte ju faktiskt...japp jag tror det är dags för ett telefonsamtal sen när helgerna är över... =)

Får se vad som händer idag...om det blir en tur till Sthlm för att byta bil o hämta barn....har ju en trasig bil där så
måste ju få hjälp med den för att kunna åka hemåt... :/


Nä nu blire frulle!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0