Dan före dan före....

Kan inte riktigt förstå att det är så nära julafton nu....första julen på flera flera år som jag verkligen ser fram emot...en jul utan bråk...en jul med bara barnen o jag hos våra nära o kära...har i två års tid haft jul utan barn o innan dess har julen bestått av tjafs o en massa oenigheter i flera år....men i år är det vårt år!! :)

I dag ska jag handla klart julklapparna...hade en viss ångest att jag skulle ut i morgon eftersom jag väntar på lönen men jag fick pengar igår som jag egentligen skulle ha nästa vecka...det påminner mig om hur lång januari kommer att bli...en månad utan pengar typ....

Jag har återigen en stor klump i magen...hade ett samtal igår som inte gick som det borde...sömnen i natt uteblev o jag känner mig inte uppåt idag...jag vet inte vart det här kommer leda någonstans o det oroar mig...

Nu ska jag hjälpa barnen med påklädnad o fixa mig själv o sen bär det av till coop för lite inhandling till jobbet...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0