Baby blue

Sitter här och väntar på att klockan ska bli åtta så man kan ringa vårdcentralen....nu när jag äntligen känner mig fit for fight för en jobbardag så kom August hem igår från pappa sin med en blåslagen tumme (så kan det gå när man snickrar fågelholk) och han vägrar idag röra på hela handen så sjukvårdsupplysningen som jag just pratat med tyckte att vi ska åka o visa upp den på vårdcentralen...suck är det inte det ena så....

Är ju meningen att man skulle få vaccinering idag mot svininfluensan....undrar om jag får ta den idag när jag fortfarande inte är helt kry??? Undrar om jag ens behöver ta den egentligen med tanke på hur sjuk jag var i förra veckan....hade man fått tagit prover så hade man ju vetat om det var svinis eller inte...kanske jag tar sprutan i onödan nu i så fall?

Nä nu måste sminket på så jag slipper skrämma omgivningen denna mörka gråa trista måndag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0