Avskyr det onda..

Åhh va ont i armen jag har haft i natt o fortfarande har...dumma spruta ;P vaknade dessutom med en satans magont....inget vanligt mensgnol inte utan riktiga magsmärtor...kunde knappt resa mig från sängen o kunde inte stå upprätt...nu känns det en aning bättre men är långt ifrån bra...hmm..luftrören trassöar ännu...tilltog igår kväll..dem som har varit rätt okej de sista dagarna...idag har jag riktigt ont i dem igen...

Känns som att jag bara har en massa krämpor för tillfället....less less less...

Ikväll är det August julfest o i morgon bär det av på julbord för min del....bra att man har nåt skoj att se fram emot....fast vad jag ser allra mest fram emot är ju så klart helgen då det blir som vanligt en massa mys :)


Kommentarer
Postat av: Marlene

Du har verkligen otur just nu. Hoppas du snart blir frisk och kry igen.



Styrkekramar

2009-12-08 @ 10:27:44
URL: http://marlene72.blogg.se/
Postat av: Therese

Känns som att du är otursdrabbad med alla sjukdomar just nu! Men snart är det nytt år och då vänder det :-) Det är mitt motto i alla fall: 2010 kan bara bli bättre. Kram på dig

2009-12-08 @ 10:42:48
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0