Äta bör man annars dör man..

Idag känns det som man mest har åkt bil o ätit hela dagen....åkte till Sthlm i morse o hälsade på mor o far men hann även med en blixtvisit hos syrran... :) Donken fick även lite finbesök..bla av en surmulen August, för jag råkade förstås köpa fel sorts hamburgare till honom...vuxenburgare skulle det va men han fick bara en liten cheeseburgare eftersom jag vet att han aldrig brukar äta upp ändå...nu tog han inte ens en tugga o jag blev istället utan min ceasaesallad som han la beslag på...

Vidare hem (nu var det gasen i botten för vi låg skapligt efter i tidsschemat..) till Magnus syster som skulle födelsedagsfiras o där bjöds det på smörgåstårta...barnen spelade Wii och nu så här i efterhand så tänker man ju att det finns en annan som oxå borde ha varit med o förbrännt lite fett...höhö

Fick med oss några påsar hembakta lussekatter o bullar av mamma som vi just smällt i oss till teet...eller som Magnus sa när jag sa gud vad bullar vi ätit!! "VI?????"..hahaha jaja jag är en riktig gottegris men han fick faktiskt i sig en o annan oxå..så det så!!

Nu vankas det filmtajm men snart blir det sängdax för ska upp tidigt i morgon bitti o ta oss hemmåt..har en hektiskt jobbarvecka som mest består av möten...men bara att hålla ut..snart är det jullov :)

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0