Va hände???

Jag skulle lägga mig tidigt tänkte jag...August låg i min säng o höll på att somna o jag satt bredvid med datorn i knät när Amanda ropade o frågade vart jag hade ställt hennes glas med vatten som hennes nytappade tand låg i...VAAA FAAAAN!!! det glaset hällde ju jag ut i diskhon vid middagstid o efter det så har jag ju tömt slasken o kastat soppåsen...hahaha shit vilken bra mor man är..MEN jag fick straff jag lovar er..... vi började skratta o jag sträcker överkroppen upp i normalt läge efter att varit framåtböjd över diskhon...PAAANG!! jag vek mig som en fällkniv framåt..det var det ondaste jag varit med om på länge..jag gick framåtböjd o la mig på sängen...gick INTE att sträcka på mig...gjorde superont..o nu känns det ännu värre...går som om jag vore 80 år...skulle behöva en rullator framför mig..

Finns nog inget som kan framkalla känslan av att va ensammast i universum som när man är sjuk/skadad....tårarna har sprutat här ikväll men jag vet inte om det är pga smärta, rädsla eller för att jag tycker synd om mig själv...en kombo kanske..

Nu tänker jag hasa mig in till sängen..o jag hoppas att det känns bättre i morgon...är livrädd att det är sämre...men den tanken vill jag inte tänka...Amanda o Emilia sprang hem till henne o sov istället så jag ska in o kramas med August nu :)

Sov gott vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0