Early morning..

Shittt påmmfritt va trött jag är...vaknade strax innan kl 5 i morse av två flamsandes småpojkar....katterna hade väckt dem skylldes det på ;) Jag försökte ropa åt dem att lägga sig för det var redan mitt i natten men när August sen säger "det ligger nån vuxen på bordet vid klätterställningen" så v ar man ju förstås tvungen att kliva upp o titta o sen gck det ju inte att få dessa busungar att somna om... :S och ja..det låg en vuxen karl tvärs över bordet o sov utanför min balkong....var ju lill-lördag igår.. ;)

Jag har legat i sängen och fyndat massa kläder till barnen på nätet nu på morgonen ..dem behöver verkligen fylla på sina garderober...fattar inte hur fort dem växer ur saker o ting...fast August hinner dock slita ut kläderna fortare än han växer ur dem.. :( kom att tänka på det där med garderober....i vår nya lägenhet finns det färre garderober än i den vi bor i nu..är inte det konstigt med tanke på att det är en större lägenhet...det borde ju rimligen då bo fler människor i den.. :S vet inte alls hur vi ska få plats med alla våra kläder..blir väl till att åka till IKEA o köpa lite förvaringssaker kanske...nämen åhhh så synd att behöva åka dit... ;P

Får se va som hittas på denna soliga dag...var inne hela dagen igår så kanske borde gå ut o ta vara på den lilla sol som varit denna sommar...antar att det finns två små som kommer att vara lite pömsiga vid lunchtajm.. ;)




Strålande kramar från mig!!


Kommentarer
Postat av: sanna

hejhej, allt bra här!

Hur är det själv?

Det om spetsiga skor, vissa passar i det, vissa inte.

Jag är däremot skitful i det.

KRAM

2009-08-13 @ 12:31:28
URL: http://sannaddavidsson.blogg.se/
Postat av: sanna

åh tack så mycket! Min semester kommer nog bli bra, får jag hoppas, jag går en vecka i skolan sen drar jag igen!

Hoppas din semester har varit bra!

KRAM

2009-08-13 @ 21:37:34
URL: http://sannaddavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0