Resumé av dagen

Just avnjutit en dusch..men ett lår inplastat med fryspåse + pakettejp..haha..glömde ju fan bort apoteket idag och hade ju inga saker hemma för att kunna plasta in såret...men pakettejp funkade finfint kan jag säga till den som ev hamnar i samma sits nån gång ;)

Jobbet gick bra som vanligt idag...blev klar med månadens tristaste sak..men ack så viktig...utan den så skulle nog ingen jobba...haha ja så klart jag pratar om löööneeen!!! :) Den här perioden har jag ansvarat för 43 personer istället för mina ordinarie 10 så det blev lite pusslande med tidrapporter..men det gick bra..så klart!! :)

Mina kvällar har inte varit så jättevarierande den sista tiden...båtåkande + fiske..så mina inlägg är kanske en aning trista..men det har varit så himla skoj så det är klart att man vill ut igen liksom...jaja gårdagen var väl inte så superlyckad men desto större anledning att göra om det ikväll..TROTS att jag skrev sist att nu skulle det få gå några dar...abstinensen tog visst vid ;) haha

Therese fick två gäddor o jag zero....en aning orättvist..fast jag hjälpte till att plocka upp dem i båten :D

Men shit jag är så trött så jag sitter här o slumrar till mellan orden..måste hoppa i säng nu..har blivit sena kvällar nu på sistone..

Sov så sött puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0