Another day in Hell..

Kom just på att det finns ett stad i Norge som heter Hell...tycker jag är lite sött..."I live in Hell" liksom :P

Ja det börjar kännas av att man har varit igång sen kl 5 i morse...har varit till Lillsjön med barnen o Therese...haha faaan det stället skulle passa att heta Hell...fy satan vilken kaos det var idag...fast jag hade som skönt var bara August med mig...Amanda var hos kompis o red...hon överraskade sin mor med att säga att hon fick låna en egen häst att ut o rida på...två galna 11-åringar på varsin häst i skogen varav den ena inte är sååå van..hua :S men det hade gått bra som tur var :)

August fick en lillputtfisk som hade fastnat med kroken längs ryggen... :S



Men den stora stjärnan var ju Therese som på första kastet tog denna lilla söta gäddbebisen :P



"Söta"?? vilket skämt...jag har sån jäkla gäddfobi...tycker dem påminner om ormar..hela huvudet ser ut som ett ormhuvud o det äcklar mig..jag blir skiträdd.. :(

Jag har fått hjälp att lägga om mitt sår på låret ikväll..det varar o äcklar sig så måste till sjukan i morgon...jag skulle ha alsolspritsförband inlindat med massa gladpack hela natten sa sjukvårdsupplysningen....men vad gör man när man varken har det ena eller andra hemma? Jo man springer över till grannen o ber att få låna....skitsnyggt blev det  ;P haha ser inte klokt ut,,,o kliar gör det under tejpen oxå....



Oj bilden är visst upp o ner...det är en kjol som jag dragit upp o inte ner.. :P

Fy va trött jag blev nu..ska krypa ner bredvid Amanda strax som intagit platsen bredvid min :)

Har idag satt punkt för ett gammalt kapitel...yes jag vet..sagt det förr men säger det igen..NEJ TACK!!! och menar det  den här gången..nu är det dax för att byta blad o börja på ett nytt kapitel..ensam är stark! :)




Och med dem orden så avrundar jag denna kväll.

Kram o god natt!!


Kommentarer
Postat av: Frida

haha, å helt plötsligt så fick jag en massa kommentarer i bloggen:D

ja, kanske borde börja med tabletterna igen , känns som om det behövs...

2009-08-13 @ 22:34:46
URL: http://www.frida26.blogg.se.se
Postat av: Therese

Hahahaha fint paket du fick ihop där på benet.

2009-08-14 @ 08:36:07
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Marie

sv; Var ju du Therese!! ;) hahaha skoja bara..visst är jag kreativ :D

2009-08-14 @ 09:18:09
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0