Sunny sunday

Amanda kom hem vid 2 i natt så jag satt uppe väntade på henne o när vi skulle lägga oss gick munnen i ett så det blev sent o vi är rätt sega idag..men är ju lediga i morgon så vi hinner nog vila upp oss :) Hon berättade tex  att hon och Julia hade varit med i karaoketävlingen på båten...sötingarna...fast dem vann ju inte....hmm hon måste öva mer på Singstar tror jag.. ;P haha

Therese har precis varit hit och klippt Amandas hår...nu ser hon äntligen lite anständig ut...hon har så tjockt hår så det blir som en hjälm på henne när det växer..haha

Nu ska jag packa o fixa..känns som att jag jämt skriver att jag ska packa så ni undrar väl om jag inte är klar vid det här laget men nej jag hinner ju aldrig packa som jag planerar så ingenting är fan packat här ännu..så jag verkligen måste ta itu med det nu...om tre helger bär flyttlasset av! :) måste även städa barnens rum...ser ut som ett råttbo där...fy fan vem vet vad som befinner sig under alla saker som ligger på golvet... :S

Solen får jag njuta av en annan dag för nu ska här grejjas!

Tjofaderittan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0