Sovdax

Ska strax släcka lampan o avrunda denna dag...Amanda ligger här bredvid o flåsar mig i nacken.. ;P haha

Har varit hemma idag oxå som sagt...ryggen har fungerat riktigt bra...tror inte att det syns längre vad jag drabbades av...men det jag fortfarande känner när jag gör lite förhastade rörelser o så påminner mig hela tiden...det sitter som ett band i ryggen....varenda kota nere i svanken smärtar riktigt illa....borde faktiskt ta mig till en kiropraktor...men jag är ju så rädd att dem gör saken värre så jag vill avvakta lite...har varit ute mycket idag...gått tre kortare promenader...tar en aning mindre steg än vanligt..men i övrigt så gick det bra :)

I morgon blir det jobb...onsdag...halva arbetsveckan redan..o sommaren ska komma tillbaka i morgon o sträcka sig över helgen säger dem...hoppas det!! :)

Jag vill verkligen flytta nu...trivs inte bra i mitt hus längre... :(

Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0