Söndagskväll

Har precis avslutat filmen "Män som hatar kvinnor"...aaahhhh va den var bra!!!!! 

Sitter här nu med illamående o en uppblåst mage...faaan va jag hatar min mage...ändå är den en miljon gånger bättre än va den tidigare varit...min mage har varit ett stort handikapp för mig en gång i tiden...den styrde mitt liv...men med mediciner o ett antal besök hos dietist för att lära mig äta specialkost så kan jag idag hantera den...och att jag bröt upp från ett katastrofalt förhållande gjorde nog oxå sitt tror jag.. ;)

Nä måste nog nu borsta gaddarna o hopppa i säng o se om jag kan sova ifrån detta illamående...

Sov gott!!






Kommentarer
Postat av: Frida

jaaa, visst var den bra!!!!

Å det där med magen, usch och fy.. allt som har med magen att göra är drygt...

2009-08-31 @ 06:22:34
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Vickan

Kan bara tipsa om LCHF, magen blir lugn och fin!! Läs mer om det på nätet, googla på LCHF! Visst man får ändra sitt tänk en hel del, men det är det värt!!

2009-08-31 @ 08:31:19
Postat av: Marie

Sv; Ja jag vet att LCHF och IBS ska vara en superbra kombination.. :) meeen jag orkar inte hålla mig till en viss diet...jag vill äta vad jag vill o när jag vill...ingen bra kombo dock.. ;P haha

2009-08-31 @ 19:08:11
Postat av: Vickan

Jo, så resonerade jag också förut, men nu har jag inga problem med det alls! Helt enkelt inte sugen på sånt jag inte ska äta, eftersom blodsockret hålls på en konstant nivå och att jag vet, efter några återfall, att jag mår superdåligt om jag äter sånt!

2009-09-01 @ 08:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0