Slutet är nära...

Måste erkänna att jag har riktig ångest över att semestern är slut för denna sommar...en vecka kvar till skolorna börjar..känns inge vidare att sommaren börjar lida mot sitt slut o hösten tar så smått över...visst är hösten mysig på sitt sätt med att man kan tända ljus på kvällarna o bylsa in sig i en skön filt framför tv´n..men det bästa måste ju vara att man får dra fram alla stövlar.. :P fast mitt problem i år är att jag inte har några stövlar att sätta på mig....måste handla! :)

Min nya lilla dator har flippat ur...så idag har jag lämnat bort den...o håller alla tår o tummar att den går att fixa.. :)

Igår tillbringade vi förmiddagen på fotbollscup...efter intag av godis, bullar, glass, kakor, läsk o saft så blev dem "mest sockerberoende i södra Dalarna" ;P helspeedade...jag var inte sen att knäppa några foton.. :)

Isac o Amanda









På kvällen blev det chooklaaadpudding till efterrätt...MUMS!!! :P



Nu ska jag sätta mig o titta på gamla foton med Amanda :)

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0