Sirap mot gris-sjukan..

Jag har köpt hem sprit till händerna o förklarade idag för Amanda när och hur det ska användas..Amanda i sin tur skulle informera August om sprit o svininfluensan här ikväll...o det lät så här...

August: Har mamma druckit vin?
Amanda Nä..vadårå?
August: Du luktar som om mamma har druckit vin...
Amanda: Det är nog mina händer för jag har smörjt in dem med sirap...sirap är skitbra att smörja händerna med efter att man tvättat dem för då får man inte svininfluensan.....

haha inte lätt det där inte ;P







Kommentarer
Postat av: Frida

hahahahahaha, jag tänker på när August kommenterade dig en söndagmorgon här hemma;) Då luktade du inte sprit;P det var nått, hmmm, annat:D

2009-08-24 @ 19:53:59
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahahahaha va roliga dom är :D

2009-08-24 @ 20:06:19
Postat av: Frida

haha, ja!! Mammas mat är bäst! hahaha

2009-08-24 @ 23:08:57
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hahaha, vad roliga dom är...dom små liven = )

2009-08-25 @ 06:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0