Måndag

Jahopp skulle ju vara min första arbetsdag efter semestern...känns ju inge vidare att sjuksriva sig då..ligger här i sängen med en rygg som inte vill sig riktigt....har inte kunnat rört mig inatt utan legat på en o samma sidan hela natten så hade ganska så ont på den sidan i morse...var upp o gick o fick i mig lite frulle...ryggen känns som att den är på väg att gå av o benen  nästan viker sig när jag går  framåtböjd..räta på ryggen är bara att glömma...kan inte gå utan att stödja mig på diverse möbler som jag passerar...vet inte va jag ska göra..en del säger att jag ska ta mig till läkaren..där blir man väl bara hänvisad till smärtstillande o så...en del säger att jag bör ta mig till en kiropraktor....jag läste på nätet att man ska bara gå till en sån i dessa fall om man vet att det är en kunnig sådan annars så förvärras det bara o dem lyckas irritera de inflammerade musklerna....jag använder voltaren gel just nu....vet inte om det hjälper men kan ju hoppas iaf...

August stannar hemma med mig idag men är redan uttråkad så det blir nog en kulig dag det här...

Ett ljus i mörkret är att såret på benet ser bättre ut..eller inbillar jag mig nu när jag har andra krämpor som tar min uppmärksamhet? Nä jag tror faktiskt att det är så...första dagen utan ett förband :)

Vet inte om jag ska upp o gå eller ligga o vila....ligga känns bäst men upp o gå  säger dem ju ska va det bästa om man har ryggskott....OM jag nu har ryggskott...hur vet jag det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0