Linslus


Idag är August åter med i tidningen..Dalademokratern...har haft fotbollsläger denna vecka så självklart höll han sig framme o poserade....det är han som är nakenfisen till höger... :)



Pratade nyss med Amanda..hon hade "rockat loss" (som hon uttryckte det) igår på discot på Cinderella...skrämmer mig lite med tanke på att även jag, hennes mor, brukar rocka loss på det dansgolvet..hahaha..men dem hade iaf haft sketakul och idag hade dem länsat taxfreen på allt godis..så nu längtar jag tills hon kommer hem i morrn ;P hehe






Kommentarer
Postat av: lina

Jag diggar dina barn jag!!!

Tycker om dig med Tokus Marius



puss

2009-08-09 @ 13:38:50
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0