Kaoset vid Lillsjön

Ligger i sängen o försöker att skriva ett inlägg...men vet inte alls i vilken ände jag ska börja.. :S trött..kan jag nog säga att jag är iaf...har tillbringat kvällen ute vid Lillsjön...vi skulle grilla o fiska...kaoset började när August  o jag hittade en skadad/sjuk hare som låg o flämtade o kikade på oss.."jag har kniiiv!!" ropar Therese...jaha o vem ska stycka den då frågade jag..ingen av oss två iaf...så vi överlämnade problemet till karlarna....kaos 2 inleddes när vi skulle tända grillen...fick liksom ingen fyr på den...jag föreslog att vi skulle skvätta bensin på den men skam den som ger sig för efter en timme så fick vi äntligen fjutt på den..så korv med bröd intogs..o det tog inte lång stund efter maten förrän kaos nr 3 inleddes...tre ungar kommer springandes från varsitt håll o skriker samtidigt..."jag är baaaaaaaaaaaaajsnööödiiig!!!" öhhhh nääää vaaafaaan.....med garderade som vi var..eller rättare sagt THERESE var...så skickade vi med barnen toapappret som hon hade med sig till skogen där dem skulle kunna sätta sig....men det var fan inte lyckat kan jag säga...tre stycken superfnissiga ungar som satte sig i rad på en stig o jämförde sitt "avfall" o sen spred använt papper runt halva skogen....det var måttligt kul att sanera efter dem..jag vet inte hur många gånger jag hulkade...men de stackars campingparet som slagit läger precis bredvid fick sig ett gott skratt....själv höll jag på att dööö....

Man lär sig för varje gång va man behöver ha med sig i packningen....sist var det plåster...nästa gång är det våtservetter...eller en toalett som Emilia föreslog.. ;)










Jag höll på att skratta på mig när Emil fick en gammal mugg o annat skit på sin fiskekrok.... :D


Isac fick grymt många (b)löjor som han samlade i en hink..Therese fick två gäddor som högg på kroken men som släppte vid vattenytan..för min egen del så var det tvärdött.....boooriiing!!!

Blev visst en massa skitprat i detta inlägg..sorry :P Nä måste sova nu..

Hejsvejs o sov gott!!!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0