Iakttagen

En  svart stor best med lysande ögon sitter i fönstret på min balkong o blänger på mig...jag kommer att tänka på filmen Jurkyrkogården......men allvarligt...tänk om den där katten gjorde min lilla Fina Lina på smällen idag när han tog sig in...hon har fräst o morrat åt allt o alla ikväll o jag tycker att hon tvättat baken ovanligt mycket....eller så är jag bara inbillningssjuk...vilket jag verkligen hoppas...vill inte att det ska bli små misseungar via en våldtäkt...

Jag har sprutat vatten på honom o barnen har gjort åtskilliga försök att skrämma bort den..men den behagar bara komma tillbaka...

Nu går mina ögon i kors så ska nog röja sängen från alla kläder o ta o krama kudden lite.. :)

Sov så gott!! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0