I´m starting with the man in the mirror...

Jag måste ha gjort nåt bautadumt så som jag fått igen en massa ont den här veckan..akutbesök, svullna insektsbett, nackspärr, finnar, trist besked ang flytten...etc etc..och idag var det inte bättre än att jag hade alla symptom som finns gällande urinvägsinfektion så har druckit tranbärsjuice och vinäger hela dagen...härligt surt för min känsliga mage..känns en aning bättre nu men ändå inte bra..kanske det är så att synden straffar sig själv..men för vad???

Jag fattar inte liksom..jag har ju redan för en tid sedan stått framför spegeln o spännt ögonen i mig själv och sagt till på skarpen att lägga ner alltihop..att sluta slösa energi på något som inget ger tillbaka..att ändra min inställning till både det ena och det andra...och jag mår bra!!! (ja förutom att min kropp skriker pga för lite sömn men det är en annan femma..) Visst finns det vissa nätter då det känns som att jag upplever världens undergång men det är då det..då jag känner mig som ensammast i hela världen..när morgonen kommer så är det liksom en ny dag..nya möjligheter..då är natten glömd för en stund..välkommen till min verklighet! ;)


If you wanna make the world
A better place
Take a look at yourself, and
Then make a change


(Har lyssnat på M.J. under min storstädning ikväll...det både lät och blev fint..tihi)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0