Höstkänslor

Sommar, bad o semester känns som ett minne blott nu....skolorna börjar i morgon o allt återgår till det normala...skönt på sätt o vis men....nääää jag är en sommarmänniska!!! Kan inte med vintern med det kalla o blöta som det innebär....alla kläder o skor i hallen..o inte tala om all snö som dras in o blir stora pölar på hallgolvet....okej nu svävade jag iväg lite hastigt här kanske...vinter är det inte än på nån månad....först hösten....alla fina färger ute och den friska luften....o mörka kvällar med tända ljus o filt i soffan...eller kvällspromenad o tjuvkika in i allas fönster.. :P haha

Sommaren, hösten o våren har absolut sin tjusning..men VINTERN.....vad finns för bra med den??????????? Jag har inte kommit på en enda sak under mina 35 år.....om 28 dar fyller jag 36 förresten ;) haha tror jag är lite trött för när jag kontroll-läste så hade jag skrivit om "18 år"..öhh ja åttan var ju iaf rätt... :S

Nä nu ska jag släcka o stänga av datorn..i dag ska jag försöka sova tidigt....behöver sömn..min kropp är sååå beroende av sömn..mååånga timmar kräver den....jag fungerar inte alls vid sömnbrist...och eftersom det kommer vara en vecka med mycket att göra både på jobb samt hemma så lär jag samla på mig så många sovtimmar som möjligt...men det är fan inte så lätt när det inte är en själv det hänger på..då är det svårt att påverka liksom...

Var ut på balkongen nyss o kikade...o där satt mina två katter....jag hade visst låst ut dem.. :S så nu har jag samvetskval....

Nu säääängeeen!!!!

Natti natti!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

35 år utan att ha kommit på nått bra med vintern???? Hmmm då ska du med oss på vinterfiske när sjöarna har frysit då ;) Sen ska du och jag ut och åka däck på gården ;) Det här är ett löfte.

2009-08-23 @ 22:34:15
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Frida

jag håller med, vintern finns det fasen inte mycket bra med!

Sommaren är bäst!

2009-08-24 @ 06:27:56
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0