Helgskoj?

Sitter här med några minutrar tillgodo innan det är dax för att bege oss till jobbet....jag skriver "oss" eftersom August ska vara med mig idag...pust..jag vet hur det brukar sluta...att jag är söndertjatad av tristess....men men...vad göra liksom??

Jag sitter här och funderar på helgen...om det händer nåt roligt eller om det bara blir en packa-ihop-lägenhetshelg....skulle vilja hitta på nåt skoj men vet inte vad....jag hoppas iaf på strålande väder så man kan vara ute och njuta lite oxå..vill inte bara vara inne och packa.... :)

Oj hörde just på radion om en bärplockade som hittade 100 000 pengar i en skog i Växjö..det är ju sånt som JAG vill "råka" ut för.... :P hahaha

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja då vet ju du vad du ska göra då. Ut i skogen och plocka bär ;) Glöm inte bort din frisör tid i morgon kl öööö 11 kan vi ta, sen fiske på em ev. ;)

Så nu har jag hjälpt dig med lite skojsigt :P

2009-08-07 @ 08:13:20
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0