Gott slut...

Har haft en katastrofdag....med pms o en son som väljer att va oförskämd mot en av sina bästa kompisar så att han fick utegångsförbud o att den nya datorn kraschade så kunde det inte bli annat...

Satt o tråkade framför tv´n då Therese messade att jag skulle komma över och spela Wii med henne...sagt o gjort....på vägen dit så mötte jag alla våra barn ute på gården som frågade nyfiket vart jag skulle...."ska bara hämta en sak" svarade jag...man ville ju inte ha med dem in liksom när det vankades lek... ;P hahaha Vi hade himlans trevligt och det dröjde inte länge förrän barnen kom in o vi spelade allihopa. :) Måste dock erkänna att jag var kass...som om nu någon hade trott nåt annat.. ;) höhö

I morgon vankas sammandrabbning ;P i fotbollscupen för August så då blir det till att häcka några timmar i Skogsbo...hoppas för guds skull det inte regnar... 

Nä nu ska jag se hur det går för min nya lilla dator som står under lite uppdateringar o dyl...hoppas hoppas den funkar sen...

Sov gott alla ni goda människor!! Ni andra kan fara åt fanders.. ;P

Kraam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0