Fina Fredag

Här sitter man alldeles själv denna tidiga morgon medans barnen forfarande sover...varför?? jo för att det verkar som att den jäkla urinvägsinfektionen jag känt några dagar börjat tagit fart..känner mig konstant pinknödig...faaaan...orkar inte med det......ska strax ringa distriktssköterskan för att få komma o få hjälp med såret...men hon kan ju inte fixa pencillin om jag behöver det så då måste jag ju till sjukan ytterligare en svng...suck x 3...ja ni ser ju vilka problem jag har.... ;)

Solen strålar för fullt idag.undrar om den kommer att göra det resten av helgen eller.....nästa vecka lär den ju garanterat göra det då börjar jag ju jobba..

Blev utskrattad igår av en person som jag inte pratat med på väääldiigt länge "hahahaha var första gången jag hörde dig prata dalmål!!!" Vaddååå jaaag?? Va menar han????? ;) hahaha!! Det är inte särskilt lätt det där för när man åker ner till Sthlm så blir man retad för sitt dalmål o här uppe så tycker dem att man är en jäkla Stockholmare.....man hör inte hemma nånstans.....fast jag tycker ju att jag pratar rikssvenska förstås ;P

 Nä nu måste jag springa o pinka igen...

Hejhej!


Glitter Graphics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0