En ny dag med nya möjligheter

Gick med August tii fritids i morse..var skönt att komma ut..men var inte så skönt att röra på sig...jag kunde åtminstonde stå rakt upp men inte sträcka på mig som jag brukar utan fick gå en aning framåtlutad..tror nog inte att någon skulle märka det om jag inte sa det :) Idag strålar det ner i höger skinka så har stretchat en massa... morgon blir det jobb om det inte händer nåt drastiskt...

Nåt som inte är bra är mitt sår på benet....haha jag bliiir toookiiiig....igår såg det ju så bra ut så jag slet bort kompressen som satt över och idag så var det ju alldeles gult o kladdigt o rött o svullet igen...jahopp....så kan det gå...

Ikväll blir det full rulle..ska hämta både August o Emil från fritids o även Isac från dagis..Amanda o Emilia är och förblir här också..o tre av barnen ska på fotboll så det blir späckat schema...shit tänk dem som har så här många ungar i sin familj :S hahaha

Nu ska jag börja fundera på lunch..boooriing!!


Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Frida

haha, hade kunnat ta mina ungar på en gång;P

2009-08-18 @ 14:53:40
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: åse

tack det värmde! kram

2009-08-18 @ 21:14:23
URL: http://lovasmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0