Boooriing

Fy vilken tråkig dag det har varit idag...rätt trist semestervecka det här överhuvudtaget...gäspar o gäspar o gäspar...har nog syresbrist..bara rensar, städar o packar...det tar liksom aldrig slut...och så är det så himla trist att man inte kan flytta över sakerna varteftersom..nä allt står i en enda stor röra lite överallt här hemma.. :S har idag ringt runt och adressändrat o grejat...såna saker som man lätt skjuter upp till annan dag... ;)

Även barnen har varit uttråkade idag...så dem började använda mig som ett klotterplank...o ett urplock av resultatet ser ni här nedan... :) haha











Den här veckan har jag bränt fyra o halvt tusen på mina barn...båda har fått nya glajjer....fy satan va dyrt sånt är...går ju an med August än så länge som väljer bågar från barnavdelningen men Amanda liksom...som hittade ett par från Diesel på vuxenavdelningen...hennes o mina kostar lika mycket....helt sjukt....men hon var supersnygg i dem så självklart fick hon dem :)

Nä nu ska jag nog ta en dusch o sen ha en filmkväll :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Aaaa tjusigt kanske nån som skall tatueras in på riktigt. På tisdag ska jag dit och fixa till mina :/ aj underarmen aj. Han skulle även fixa till färgen på blomman bättre ;) Blir nog bra. Idag har dom kört lite grejer här brevid så det närmar sig. ;)

2009-08-12 @ 18:21:03
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0