Avestas High Chaparal...

Har sovit avslappnat o riktigt skönt i natt för första gången den här veckan....kan nog bero på att jag o August valde att sova borta....har varit livat i min trapp o ute på gården den sista tiden med polisbesök etc o igår så var det ännu ett sådant men den här gången så tog dem "problemet" med sig..obehaget ligger dock kvar över bostadsområdet som en tjock dimma och varken barnen eller jag tycker det känns någe vidare att behöva gå förbi dess sönderhuggna dörr flera gånger om dagen..

Idag ska här packas o grejjas på förmiddagen..har jag tur så får vi flytta på tisdag eller onsdag...hoppas hoppas hoppas..vägrar bo kvar här ..fast "jag tur"??..ni vet ju hur det brukar va med den saken.. :S ..i eftermiddag blir det fiske o korvgrillning vid Lillsjön med family Hast...jag o Therese ska få en lugn stund för oss själva den här gången...kan vi nog behöva efter gårdagens action...

Ha en bra lördag!!!

Kramis


Kommentarer
Postat av: pia (susannes kompis)

Vilken fin blogg du har, fyfan hörde av Susanne om din granne snacka om läskigt!!! kram till dig och dina kids.

2009-08-22 @ 12:20:06
Postat av: Marie

Sv; Tack! :) mmm usch ja känns inge vidare...som tur är flyttar vi snart :)

Kul att du kikade in :) Hoppas allt är bra!!

Kram tbx!!!

2009-08-22 @ 12:40:32
Postat av: Therese

Fy vad läskigt! Tur du får flytta snart. Hoppas det blir bättre dit ni ska. Therese

2009-08-22 @ 18:36:23
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0