Aktiebolaget Tröttast

Tröttheten klubbade mig totalt...orkar egentligen inte skriva nåt...men att skriva ett inlägg här är ett bra skäl till att inte behöva ställa sig vid spisen ännu för att göra middagsmat..haha

Har varit ute på gården o ätit plommon...Muma vilka goda plommon vi har :)

Jag har rensat som en toka inne idag...fick iväg tre sopsäckar med skit...skööönt!!! :) På tisdags besiktigas nya lägenheten så godkänns den så kan jag lova att första flyttlasset redan går den kvällen...jag struntar i om jag måste sova på madrass på golvet första nätterna eller så..här hemma är det färdigbott!

Nu hör jag August leker polis över dem mindre där ute så lär nog ta en titt o se vad som händer....

Hejhej så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha August va roligt han är :)

Ja nog ska vi se till att det inte blir många timmat till i den lägenheten och du ska nog få sova i din säng i nya lägenheten i den lugna och braiga trappen :P ;)

2009-08-23 @ 20:31:43
Postat av: Frida

förstår att det ska bli helt underbart att flytta! :)



imorrn är det måndag, underbart, inte sant? ;)

2009-08-23 @ 21:38:24
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Frida

haha, kommenterade vi varandras bloggar samtidigt:) ?

2009-08-23 @ 21:41:49
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0